Κινόα με μανιτάρια πορτσίνι!

Μυηθείτε στα μυστικά της χορτοφαγικής διατροφής μέσα από αυτή τη συνταγή.

Χρόνος προετοιμασίας 20 λεπτά
Χρόνος μαγειρέματος   25 λεπτά
Μερίδες    1

ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ
ΟΔΗΓΙΕΣ
  1. Μουλιάζετε τα μανιτάρια σε 4 φλιτζάνια του καφέ βραστό νερό για περίπου 20 λεπτά.
  2. Σοτάρετε στην κατσαρόλα το κρεμμυδάκι με λίγο ελαιόλαδο και νερό, σουρώνετε και προσθέτετε τα μανιτάρια (κρατήστε το νερό!).
  3. Μαγειρέψτε για 6-7 λεπτά προσθέτοντας αλατοπίπερο και το τζίντζερ.
  4. Αν χρειαστεί προσθέστε με ένα κουτάλι λίγο από το νερό των μανιταριών.
  5. Σβήστε με το υπόλοιπο νερό και αφού πάρει μια βράση, προσθέστε την κινόα ανακατεύοντας.
  6. Κλείστε την κατσαρόλα και σε μέτρια φωτιά αφήστε 15 λεπτά.
ΟΦΕΛΗ
   H κινόα δεν περιέχει γλουτένη, ανήκει στην κατηγορία των δημητριακών όμως δεν αποτελεί μέλος της οικογένειας graminaceae, αλλά ανήκει στην ίδια οικογένεια με το σπανάκι και το παντζάρι (λέγεται ψευδοδημητριακό, όπως το φαγόπυρο και ο αμάρανθος). Είναι λιγότερο αλλεργιογόνο από το σιτάρι. Περιέχει 14% πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας (εμπεριέχοντας όλα τα απαραίτητα αμινοξέα). Είναι καλή πηγή καλίου, φωσφόρου, σιδήρου και μαγνησίου.

Comments are disabled for this post